Гарантія та повернення

Обмін та повернення

Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням, або зробити повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у використанні і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, покришки велосипеда не стерті і не мають слідів експлуатації, трансмісія велосипеда не піддавалося змінам і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (для велосипедів, що відправляються в коробці);
  • для велосипедів, які видаються в зібраному і готовому вигляді – збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • на товар є розрахункові документи, видані споживачеві разом з проданим продукцією;
  • в разі якщо заявляється товар має сліди експлуатації – магазин залишає за собою право не приймати такий товар.

Умови надання гарантії

  • Гарантія поширюється на першого покупця, який використовує велосипед виключно в особистих цілях і не поширюється на велосипеди, використовувані для прокату, бізнесу, або участі в велосипедних змаганнях.
  • Гарантія поширюється з дня продажу, або при відсутності штампа про продаж – з дати виробництва.
  • Велосипед може бути прийнятий на гарантійний ремонт тільки при пред’явленні: несправного велосипеда, з коректним і чітко заповненими графами, реквізитами в паспорті з серійним номером рами велосипеда.
  • Гарантія поширюється на заводський брак компонентів велосипедів і не поширюється на нормальний фізичний знос витратних матеріалів, механічного пошкодження в процесі експлуатації, зберігання велосипеда, впливу зовнішніх факторів.
  • Рама, яка передається на гарантійну заміну, не повинна мати будь-яких видозмін в фарбуванні і не може бути надана окремо (в розібраному вигляді або знятої з велосипеда, якщо інше не обумовлено службою сервісу).
  • У гарантійні умови можна відносити тільки саму конструкцію рами. Не відносяться до гарантійних умов випадки пошкодження фарбування, а також знімні елементи, призначені для кріплення перемикачів і аксесуарів, амортизатори рами.
  • Будь-які зміни в комплектації, проведені сервісними центрами за бажанням власника велосипеда або через нормальний фізичний знос, повинні чітко відповідати оригінальній специфікації.
  • Для гарантійного ремонту велосипед повинен бути укомплектованим і надаватися на огляд в чистому вигляді. Забруднений велосипед сервісний центр має право не прийняти на ремонт.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • Періодичне технічне обслуговування велосипеда.
  • Нормальний фізичний знос матеріалів, компонентів та обладнання, до яких зокрема належать шини, камери, ланцюг, зірки трансмісії, гальмівні колодки, троси, оболонки тросів, ручки керма, сідло, бокова поверхня обода, чашки і гайки рульової колонки, каретки, підшипники, механізми ручок перемикання, гальмівних ручок, втулки колісні, шарніри підвіски, амортизатори, амортизаційні елементи вилки, педалі, металовироби кріплень.
  • Пошкодження, обумовлені падіннями, ударами, механічними пошкодженнями, дорожньо-транспортними пригодами, стихією, і т.д.
  • Бокове або вертикальне биття коліс, деформацію коліс.
  • Пошкодження, пов’язані з проколами, порізами, розривами камер і велошин.
  • Ремонти по заміні запасних частин і комплектуючих, встановлених за бажанням покупця.
  • Пошкодження або корозію, вигоряння фарби і наклейок, які виникли в результаті впливу будь-яких зовнішніх факторів і прямих сонячних променів, включаючи відколи й подряпини від каменів, вплив солі, граду і т.д.

Зняття велосипеда з гарантійного обслуговування:

  • У разі не пред’явлення коректного і правильного заповнення граф, реквізитів в паспорті з серійним номером рами велосипеда, дати продажу і друку / підписи продавця (дата виробництва).
  • У випадках самовільного втручання власником в конструкцію велосипеда, що веде до зміни його геометрії та інших характеристик шляхом установки нехарактерних даної моделі компонентів без погодження зі службою сервісу компанії Velotrade.
  • У випадках недотримання вимог періодичного контролю за станом велосипеда гарантійне обслуговування може бути призупинено.
  • Якщо причиною несправності велосипеда виявилися: експлуатація з надмірними навантаженнями, недотримання або порушення правил експлуатації, зберігання, контролю за станом велосипеда відповідно до Керівництва по експлуатації велосипеда.
  • Використання виробу для підприємницької або професійної діяльності.
  • Лакофарбове покриття рами було видалено або велосипед був перефарбований, а також, якщо на велосипеді присутні відколи й вм’ятини або існують інші факти, що свідчать про механічне пошкодження при ударі, аварії, падіння, і таке інше.
  • Гарантія недійсна, якщо номер рами велосипеда був затертий або знищений.

Правила зберігання

Зберігати велосипед в зібраному або розібраному вигляді потрібно зі злегка підкачаними шинами, щоб вони мали нормальну форму. Приміщення, в якому зберігається велосипед, має бути сухим і не мати коливань температури. Висока або низька температура, прямі промені сонця, близька відстань від джерел тепла викликають псування гуми, фарби і наклейок. У сирому приміщенні металеві деталі велосипеда псуються від корозії.

У разі поломки

Зверніться по допомогу в місце покупки велосипеда або за контактами.

Кошик
Прокрутити вгору